Jumat, 29 Mei 2009

Ape aran tresne

Rabu, 30 April 2008 01:00

Sopox jelo lex dalem sekolahan Inax guru nyengke ngajahang. Inax guru becerita masalah taoxte idup, gumi paer dait khewan pepe. Base ite manuse agente pade beriuk jagax titipan De Side Nenex Sax Kuwase sine. Selapuxte wajib tresne tipax selapux ruen sax arax lex gumi ape sax idup ape sax mate.

Selun selun sekex kanak pejonjong imen terus beketowan; ” Inax guru ape jax sax te paran tresne sino?”. Tadah taget Inax guru six peketowanan kanak kodek, laguk sengke ne boyax jawaban sax pas dait umur kanak sax barux kelas empat SD.

Bareh julux tatix, te sugul julux bekedek, agen side pade seger, ente te lalu ojox kebon deket kokok sino ongkat Inax guru. Dateng lex taox sax kenax, te barisang kanak sino terus Inax guru ngembeng perentah; “kanak kanak nani side pade lalo boyax ape sax side paran cocox jari tekumpulang lex kelas te, ngerti?”. ” Ngerti” sorak kanak kanak sino terusne kelap perarikne tame kebon. Endex arax 10 menit begerundaxan ye pade tulax pete gurune. Sopox sopox te surux maju six Inax guru. “Ape jaux side pade, lapur sekex sekex, siap?” “Siap”

Murid pertame jaux kembang sampixne muni” Inax guru aku maux kembang sax cocox jari pas meja”. Bagus, ongkat inax guru. “Aku maux kupu-kupu cocok jari koleksinte lex lemari kace sine” ” Ine anak kedit baungku pas ye gerix olex lolon jewet ” ongkat sax lain.

Selapuk murid wah maju karing sekex kanak nine, tedox bae ndexne mele muni. Inax guru langsun beketowan lex muridne,: Inges, ape jaux bi, makat bi tedox doang, tatix?”

Kemos dait ilax kanak nine sino, ngene ongkatne,; Inax guru, aku wah demak kembang sino, kesolah ruene dait maix gati sengehne, jari ndexku polak ye, sengax bagusan lamunne terus sebarang sengehne, dait seke mekar kembangne. Wah sino gitakku iwok iwok, ke solah keletekne, bewarne warne dait rengas (lincah) kekelepne. Aku adexang ye bae adexne terus bebas. Terus aku lampax kugitax anak kedit gerix, pas ku demax ye, periak atengku gitax inan kedit sax ngendeng asek, langsung ku taekang tipax kesebune. Inan kedit sino demen gati ye.

Nani sine, aku masih ngambu sengeh kembang sino, aku endah ngidap bebasne iwok iwok sax kekelep lito lite lex kembang sax luwex terus meno juax,… o gamax,… inan kedit sax periak lex anakne sax gerix sino, idapku asex iroxne.

“Lagux Inax guru, berembe ntanku jax petitox selapux sax aku jaux sine?” beketowan kanak sino. Inax guru beang angke sax paling atas tipax muridne sax bau nerangang baturne sekelas. Base ite manuse sine selapuxte ngerasax tersene sax te sebox lex atente mesax.

Wallahualambissawab

Sak Ikhlas
Hazairin R. JUNEP

Tidak ada komentar: